torsdag 17 februari 2011

Vecka 10

Idag går jag in i vecka 10. Tänk vad tiden går fort ändå! Och magen har redan börjat visa sej, gjorde iof det tidigt när jag väntade Alisia också. Har fortfarande inte fått någon tid för ultraljud så jag hoppas kallelsen slinker ner i brevlådan snart. Illamåendet håller på ge sej vilket känns skönt men samtidigt inte med tanke på att sötsuget istället kommer att komma tillbaka och invadera min kropp. Jag vet ju hur det gick förra gången, +23kg.



Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. åh så vackert :) ja din mage håller inget hemligt! kram påer!

    SvaraRadera
  2. haha, nää inget går att dölja :) Kram på dej!!!

    SvaraRadera
  3. Supergrattis annasara vilken fin mage! :) syns ju mycket redan! :) Kraam

    SvaraRadera
  4. Taaack :) Jo, den började synas fort denna gång också :) kram kram

    SvaraRadera