onsdag 18 januari 2012

Vågen efter graviditeten

Blev så glad när jag ställde mej på vågen i dag och såg att jag tappat ytterligare två kilo sen sist. En vecka efter förlossningen gick jag ner femton kilo. Sen gick det inte lika fort att rasa i vikt. Sex-sju kilo fram till nu. Har tänkt gå ner minst sex kilo till och hoppas att jag lyckas med det lagomt till sommaren. Mitt problem är inte maten utan träningen. Skulle jag komma igång med den så skulle jag nog bli nöjd fortare, man har ju trots allt lite häng här och där och en mage som aldrig verkar vilja dra ihop sej :) Man får kämpa men med tanke på två graviditeter på två år (plus tjugo kilo drygt med Alisia och närmare trettio kilo med Lea) så är jag ganska stolt över mej själv.

Lea, två dagar innan förlossning. Vecka 40+0
Alisia, fyra dagar innan förlossning. Vecka 40+5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar