måndag 1 augusti 2011

Vecka 34



Vecka 34. Bebisen skulle ju kunna komma när som helst nu, man vet aldrig!

Värmen är inte rolig när man bär omkring på en stor mage och extra vikt så jag måste säga att jag längtar till hösten. (Törs egentligen inte säga så) men jag längtar till man kan vara inne med gott samvete, tända lampor, tända ljus, kunna se en film i mörkret, slippa använda fläkten när man ska sova... och jag vet att jag kommer ångra detta när hösten och kylan väl kommer :)

På onsdag ska jag till barnmorskan igen. Nu blir det besök varanna vecka så man börjar bli lite nervös över att det är så nära nu. Själv gissar jag på att det är en liten pojke som gömmer sej där inne och som kommer att komma ut med raketfart den 9 september :)
Fortsätt att gissa!

29 augusti - Flicka (Karin)
9 september - Pojke (Anna-Sara)
10 september - Flicka (Katarina)
12 september - Flicka (Linn)
14 september - Pojke (Johanna)
17 september - Pojke (Lars)
18 september - Pojke (Petra)
20 september - Pojke (Emelie N)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar