onsdag 21 september 2011

Ond morgon...

Vaknar inatt med smärta i hela kroppen. Kan jämföras med kraftig träningsvärk men ändå mer smärtsam. Gick med Alisia på dagis som säkert tog tio minuter längre att gå än vanligt. Det gick inte fort. När jag kommer hem igen kan jag nästan inte stå på benen eller röra mej. Sjukt ont gjorde det. Ringer sjukvårdsrådgivningen som hänvisar mej till förlossningen. Virus i kroppen eller infektion?! Ta alvedon och hör av dej ifall det inte blir bättre får jag till svar. Självklart gör jag det och efter en dryg timme ger det med sej. Pust. Bara värken håller sej borta nu.

Nu ska jag gå och hämta hem lillsötis från dagis.

1 kommentar:

  1. Äsch! jag trodde det var förlossningen som var på G!
    Nå inann denna vecka är slut borde du ju ha bejbis här!

    SvaraRadera