onsdag 22 augusti 2012

Sommarbilder

Dålig uppdatering i sommar så därför ska jag kort och enkelt visa några bilder från sommaren.

I juli fick vi uppvakta Maud på hennes femtioårs-dag. Supertrevligt kalas med
god mat och roliga lekar! Jag fick dessutom äran att baka tårta :)
Alisia har hunnit bada i sjön några vänder. Hon har inte doppat sej men
jag är imponerad ändå då vattnet varit så kallt.
Jag och Peter har varit upp till Jäckvik med Malin och Tommy, Emelie och Danne.
Där hade vi det mysigt bland träd och mygg!

Vi har börjat på projekt Lekstuga! Snart är den avslutad och resultatet
kommer att visas upp i bilder här på bloggen!
Alisia har mumsat mycket blåbär och även sagt att hon har Tyfis då vi
påpekat att hon varit blå i ansiktet. Oj, vad hon snappar upp!
Vi har målat lastpallar som vi ska ha som vardagsrumsbord.
Resultatet visas inom kort!
Vi har gjort mycket annat också, bland annat  ett besök i Lycksele djurpark tillsammans med mormor, Lars och Daniel, Jag och Peter har även hunnit bo en natt på hotell  i Lycksele. Barnfria for vi på Nolia också och vad mycket det faktiskt fanns att titta på när man kunde gå där i lugnan ro :) Mot slutet av semester tillbringade vi nog mest tid i stugan då lekstugan började byggas. Sen har Peter även hunnit bygga en trapp till altanen. Vilket lyft! Vi har haft en bra sommar, trist bara att vädret varit ostadigt och att semestern tar slut alldeles för fort. Nu är det en dryg månad kvar tills jag börjar om att jobba. Det känns ganska konstigt men man kommer nog in i rutinerna fort skulle jag tro. Men självklart känns det skönt med ett miljöombyte och roligt att få träffa arbetskompisarna igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar